99,5% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam214Nie polecam1

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
4.9

  • sklep@napnell.pl
  • + 48 517 830 250
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

 

Formularz odstąpienia od umowy do pobrania tutaj

Adres do zwrotu: Napnell Grzegorz Sękowski, Aleja Józefa Piłsudskiego 40/5c, 35-210 Rzeszów

 

Przebieg składania reklamacji:

  • Poinformuj nas mailowo kontakt@napnell.pl lub telefonicznie pod numerem 517 830 250 o chęci zwrotu.

  • Wypełnij formularz i odeślij go do nas mailem lub dołącz do przesyłki zwrotnej.

  • Wybierz w jaki sposób chcesz odesłać do nas towar: Kurier DPD lub paczkomaty inPost. Wszystkie niezbędne dokumenty otrzymasz od nas na wskazany adres e-mail. Wg twojego upodobania, zamówimy kuriera, skierujemy do punktu DPD lub najbliższego paczkomatu inPost.

  • Po pomyślnie uwzględnionej reklamacji pieniądze za towar otrzymasz do 14 dni od otrzymania przez nas towaru.

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy(do pobrania tutaj)np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@napnell.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Napnell Grzegorz Sękowski, Aleja Józefa Piłsudskiego 40/5c, 35-210 Rzeszów , jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 30 dni.

Bieg trzydziestodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@napnell.pl lub drogą pocztową na adres ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 20c/3, 35-006 Rzeszów .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Aleja Józefa Piłsudskiego 40/5c, 35-210 Rzeszów

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl