
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Formularz odstąpienia od umowy do pobrania tutaj
Adres do zwrotu: Napnell Sp. z o.o. ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 25, 35-105 Rzeszów
Przebieg składania reklamacji:
- Poinformuj nas mailowo sklep@napnell.pl lub telefonicznie pod numerem 729923238 o chęci zwrotu.
- Wypełnij formularz i odeślij go do nas mailem lub dołącz do przesyłki zwrotnej.
- Wybierz w jaki sposób chcesz odesłać do nas towar: Kurier DPD lub paczkomaty inPost. Wszystkie niezbędne dokumenty otrzymasz od nas na wskazany adres e-mail. Wg twojego upodobania, zamówimy kuriera, skierujemy do punktu DPD lub najbliższego paczkomatu inPost.
- Po pomyślnie uwzględnionej reklamacji pieniądze za towar otrzymasz do 14 dni od otrzymania przez nas towaru.
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy(do pobrania tutaj)np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@napnell.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Napnell Sp. z o.o. ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 25, 35-105 Rzeszów , jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 30 dni.
Bieg trzydziestodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@napnell.pl lub drogą pocztową na adres ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 20c/3, 35-006 Rzeszów .
Reklamowany towar należy wysłać na adres: Napnell Sp. z o.o. ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 25, 35-105 Rzeszów
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.